The bird is the word.

Guuuud, vad jag är skoltrött! Sov en halvtimma längre imorse, fast jag hann ändå utan att stressa. Skolan var väl som vanlig,  dryg på lektionerna och rolig som satan på rasterna. Slutade tio i tre och då gick vi hem, men hade som vanligt ett uppehåll innan jag vek av och gick själv sista biten hem. Hemma åt jag några kex med Nutella och såg lite Grey's med Moa. Vid fyra nån gång blev jag hämtad och åkte till mormor och morfar där vi käkade middag. Vid halv sju for jag och Moa och kollade på en ren i ett stall, hahaha. Efter det for vi på willys, fast jag var duktig och köpte ingenting. Just nu ligger jag och ser på Family Guy och det var ganska kul nyss, haha, höll typ på att garva ihjäl mig, men egentligen är det nog inte så kul. Tänkte dock slänga en ett videoklipp så får ni väl avgör hur dålig humor jag egentligen har ;-)




På torsdagar så kommer jag bli av med min sovmorron, eftersom att jag ska börja träna på morron då. Så som ni kanske redan har räknat ut så blir det Step In imorronbitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter...?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ska ha den ;))

Hemsida?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0