Sunday Bloody Sunday

Idag var det friluftsdag och jag hade då valt havsbadet. Jag var där med cornelia, haedil, johanna och agnes. Vi badade egentligen inte så mycket, men det var trevligt ändå. Jag kom hem vid halv fyra tror jag och då däckade jag i soffan. Åt middag vid fem och efter det var det tillbaka till soffan som gällde. Har sett ca 2,5 timmar Scrubs idag, det måste ju vara det bästa program som finns! Vid sju fick jag skjuts till pitholm. Frida var lite krasslig, så hon och jag hade ganska trevligt :-)
Imorrnbitti blir det Step In, innan jag börjar skolan, tjugo i elva. Efter skolan måste jag plugga so, sen är det handboll på kvällen :-)


JOHANNA! :d

Kommentarer
Postat av: Fredde

EHEHEHEHHE, Låter som dem säger små negrar i sanden på skånska

2011-01-06 @ 02:08:51

Kommentera inlägget här:

Och du heter...?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ska ha den ;))

Hemsida?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0