Let's try, once again...

Okej, då ska vi se, när skrev jag på riktigt senast? Typ tisdag, fail. Iaf, kort sammanfattning, sen glömmer vi det.
I onsdags sov vi ganska länge och när vi vaknade så gjorde vi oss klara och for till stan för att käka lunch där, subland ofc. Vid halv tre blev jag hämtad och jag, moa, mormor och mamma for till furunäset för att gå på spa, elr vad man då säger. Min åsikt kan bara stavas på ett sätt, U-N-D-E-R-B-A-R-T. Nu vet ni. Senare på kvällen kom cornelia förbi och hon hade med sig glass, fruktcocktail och kolasås ♥
I torsdags var jag, mamma och mormor på lite olika ställen och gjorde lite ''ärenden''. Vid fyra tiden blev jag skjutsad hem och vid halv fem började jag och pappa rulla iväg mot Skellefteå. Vi käkade middag på Sibylla och sen for vi och såg matchen. Riktigt bra match, må jag säga och självklart vann AIK, 4-3 ;-)  Jag tror vi var hemma nån gång mellan tio och elva.
På fredagmorgon blev det Step In och träna och efter det duschade vi och käkade lunch på Furuborg. Vid tjugo i ett kom cornelia dit och vi hoppade på bussen mot phb. Bad, bastu och glass i flera timmar och bussen hem fem över sex. Var i stan vid halv sju och gick hem, eftersom att jag skulle behöva vänta i ca 20 minuter om moa skulle komma och hämta mig och det tar en kvart att gå hem. Käkade middag och sen for moa, andré och jag och köpte lite gotta på Willys, hyrde en film och degade resten av kvällen.
Lördagen spenderades då i Kalix med 98orna och angående det inlägget så fick jag låna en tjejs iPhone och orkade inte skriva ett ordentligt inlägg.Var hemma i Piteå vid åtta tror jag och vid nio for jag till mormor och morfar för att sova där. Var jättetrött, så jag gick och la mig vid halv elva.
Söndag för- och eftermiddag spenderades också  hos mormor och morfar. Det sorterades reklam och delades ut reklam. På kvällen blev det handbollsträning i en och en halv timma. Var med större delen av träningen och det gick riktigt bra, det gillar vi! (y)
Imorrn var det ju då slut på lovet och skolan började om. Var med på gympan, längdskidor. Det gick bra, men inte super. Slutade som vanligt halv fyra och då följde Haedil hem till mig och var här ett tag, vi typ bläddrade i skolkatalogen och fnittrade, hehe ;-) Halv sju blev det träning på Step In och efter det solade jag innan jag åkte hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter...?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ska ha den ;))

Hemsida?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0