Kändes bra att börja på ett nytt inlägg...

Ja, då fortsätter vi. Typ inget speciellt hände idag, bara att vi har fått veta om alla proven vi gjorde innan lovet.
Fysiken fick vi veta igår, men spela roll, det spikade jag.
Matten fick jag 37 av 40 rätt på, så det blev VG++, eftersom att MVG-gränsen var på 38. Men 92.5% rätt är ju ändå inte dåligt, ojoj vad jag är skadad.
Spanskan var det bara småfel på och lärarens kommentar var att det nästan hade kunnat vara facit, så jag är jättenöjd.
Engelskan hade maxpoäng 201, MVG-gränsen var 180 och jag fick 188.5, så även där är jag jättenöjd. Dock så hade våran lärare missat lite fel på ett ställe, så egentligen skulle jag typ bara ha 186.5, men eftersom att jag var ärlig och sa det till han så fick jag behålla poängen :-)

Efter skolan skulle jag ta bussen till Hortlax och vara med Frajdan, men hon mådde inte så bra under dagen och for hem från skolan, så det blev inte, utan får bli nån annan dag ist. Men ist för att inte göra nånting då så blev jag hämtad av mormor och vi for först på ÖoB där jag fick en burk Nutella och lite choklad. När vi var klara där for vi ner på stan och fika. När vi satt där så ringde Moa, men jag ska nog inte skriva vad hon ville, utan ni får bilder på nåra månader, hehehe ;-) Vi gick iaf och mötte upp henne och så och gjorde lite mer. När vi hade sagt hej då till henne gick vi på nåra butiker i Småstaden och efter det for vi på Coop och handlade. Efter Coop skjutsade hon hem mig och sen dess har jag inte gjort så mycket.
Känner mig ganska trött, så ska nog försöka gå och lägg mig lite tidigare än vanligt. Imorrn är det ju skola som vanligt, sen får vi se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter...?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ska ha den ;))

Hemsida?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0