All my life I've been searchin' for something, something I can't put my finger on.

Nu har jag precis ätit och ska slänga in ett snabbt inlägg innan jag ska plugga (!). Gick inte så jättebra att träna imorse, men jag gjorde ändå nästan allt. Solade, duschade och sen for jag till skolan. Hade som vanligt bild på första lektionen. Det var suddkrig i början av lektionen och eftersom att vi målade med akrylfärg så var det färgkrig på slutet också, hehe ;-) På matten, nästa lektion gjorde jag typ 5 sidor, typ rekord. Lunch, sen var det spanska. På den lektionen garvade vi åt gubbarna utanför som skottade taket, samtidigt som vi skrev kärleksdikter. Nästa lektion var no, där vi fick tillverka en ringklocka. Efter lite felkopplingar och så så kom jag  och Beccis på 3e plats, så sämst var vi iaf inte ;-) Efter den lektionen gick jag hem och såg på Scrubs med Moa, som ni kanske har räknat ut så har vi blivit Scrubsnördar ;-)
Jag hade också tänkt rapportera att det inte blir nå bloggande i helgen, eftersom att vi far till Kiruna imorrn kl fyra och ska spela DM.
Nu ska jag dock önska hockeypojkarna lycka till i helgen, slänga in ett videoklipp, sen ska jag börja plugga (n)


HAHAHHA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och du heter...?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ska ha den ;))

Hemsida?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0