Sömnlös i Piteå

Ca 9 månader senare provar vi igen...

En hel del har hänt sen jag skrev sist. Därför har jag tänkt nämna iaf några grejer som är nytt, dels för de som läst tidigare och dels för de som nyss har hittat hit.

Handbollen som alltid varit min passion har än en gång lagts på hyllan, men den här gången är det inte pga av någon skada. Den har istället bytts ut mot styrketräning 3 gånger i veckan med Öjebyns Atletklubb och det är verkligen jätteroligt. Träningen går hur bra som helst och SM till våren lockar väldigt starkt. Kan dock meddela att jag inte helt släppt handbollen, har fortfarande 98orna 2 gånger i veckan och jag umgås fortfarande med mitt lag.

15 år fylldes i somras, vilket innebär att jag innehar ett AM-körkort - status.

Skolan flyter på. Just nu är det jullov och det var väldigt stressigt med 7 prov/inlämningar/redovisningar veckan innan jul, men jag fixade det någorlunda bra och kan stolt meddela att jag landade på 305 poäng i betyg och kommer att söka ekonomisk linje på Strömbackaskolan.

Nya saker
sen sist är bl. a. en dator. Jag använder en liten asus(?) som jag fick i födelsedagspresent/konfirmationspresent och den fungerar helt utmärkt, förutom när den känner för att lagga, hehe.
En ny mobil har jag också, Sony Ericsson Experia X8. Den fick jag i julklapp efter att ha tappat min kära Sony Ericsson W595 i toalettstolen.

Människor finns det gott om och jag har fått den oerhörda turen att ha de bästa människorna i min omgivning. Tack klassen, mina vänner och familjen för att ni finns och är de fantastiska personer ni är.

Nu känner jag att sömnlösheten börjar släppa, så tills vi hörs igen så får ni en bild på min fina klass att kika på.


Kommentarer
Postat av: Maaaaajaaa

Grattis Hanna! Och du tycker jag är dålig på att blogga?? Sj då, ett inlägg på 9 månader ;)

2010-12-28 @ 10:17:59

Kommentera inlägget här:

Och du heter...?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (det är bara jag som ska ha den ;))

Hemsida?

Vad har du att säga?

Trackback
RSS 2.0